14 Mart 2015 Cumartesi

Bir Multipl Skleroz'un Mavi Dosyası

Bir Multipl Skleroz'un Mavi Dosyası

Yine bir gün poliklinik kapısından çıktıktan sonra yokuş aşağı yürürken peltek peltek, kafamın içinden acaba geç kalacak mıyım diye geçerken nihayetinde geldim, karşısındayım.

Buluşmak için banklar, kaldırımlar, insan gürültüsünden uzak yerler varken, yine kendimi buldum bir kafede... Çay içeceğim tabi, o da çayın yanında birkaç tane sigara yakacak.

Karşısındayım ve ne sohbet edeceğimi bilmiyorum, sükûn etmek onun karşısında... Ama konuşmak gerek, bir çift kelam... Bir çift gözle kelam etmek zor.

Havadan sudan derken yanımda getirdigim mavi bir dosya... İçerisinde biriktirdiğim sakladığım birçok a4 kağıtları... Randevu kağıtları... Tahliller... Birçok şey...Y

Bizi bir araya getiren üçüncü bir şey, bu benim yazdığım şiirler... Bir keresinde şiirden mevzu açmıştık. Ben ona ilk bakışta bir siir yazmıştım, onda tesir bırakmak için katiyen değil. Çünkü bir multipl sklerozun yaşama sevinci böyle küçük şeyler...

Dosya yapraklarını tek tek açıp gayet sıkıcı bir şekilde gösterirken;


'' Bak , bu mr raporlari bu da taburcu olduğum gün verdikleri epikriz. Bu reçete kağıtları, bu ilaç muaf raporu,  bu kan tahlilleri, bu fizik tedavi egzersizleri....

Bu da sana yazdığım şiirler... al işte senin...

Biliyor musun her zaman istedim ki bir siir dosyam olsun, hep erindim oluşturmak için, simdi de şu dosya hep hastaneden türeyen anlamsız kâğıtlarla dolu... "

Yasin Gümbür
14 Mart 2014 / Muğla

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder